Forex programozás › Fórum › Egyéb › MQL5 szignálszolgáltatás és vps probléma
-
SzerzőBejegyzés
-
Kedves Radu!
Először is engedd meg, hogy gratuláljak az oldaladhoz és a hozzáállásodhoz.
A következő a problémám:
Február hónap elején regisztráltam az MQL5 oldalán. Szignálszolgáltatást vásároltam vps szolgáltatással együtt. Teljesen jól működött a dolog. Március 1-én járt le az előfizetés. Meg szerettem volna hosszabítani és úgy tűnt, sikerült is. Aznap elvileg elindult a szignál is és a vps is. Ment az asztali gép, majd később le lett állítva. Én már nem voltam otthon, így telefonon láttam a bekötődő pozíciókat. Néhány óra múlva ránéztem a szignál szolgáltató számlatörténetére, láttam, hogy a nálam aktívan futó kötések nála már le lettek zárva. Volt izgalom. Manuálisan leállítottam a pozíciókat telefonon. Viszont ez már gyanús volt. Az 1 hónap alatt soha nem volt ilyen. Aznap később még volt kéz pozíció indítás a szignál szolgáltatójának, ami nálam is el kellett volna induljon, de nem tette. Azóta nem nyit pozíciót az mt4-em, hiába vagyok előfizetve a vps-re és a szignálra is. Nem tudom, hogy mi lehet a gond. Írtam a supportnak. Nem válaszoltak.
Az MQL5 oldalán látszik a tranzakció kifizetése. Az MT4-ben a szignál szolgáltató és a vps is látszik a számlám alatt. Bár a szignál szolgáltató neve melletti ikon nem zölden, hanem sárgán világít. A migráció nem lehetséges, mert nincs kapcsolat a szignál szolgáltatójával. A másik, hogy nem mindig jegyzi meg az MT4 a szignál beállításait…!
Ha ilyen esetben újratelepítem az MT4-et, a szolgáltatás és a vps megmarad a számlámhoz tartozóan?Köszönöm megtisztelő válaszod!
Képet mellékelek!
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=962mt4.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=393mql5_m_d.jpg
Üdvözöllek!
Örülök, hogy tetszik a blog és köszönöm szépen, hogy visszajelzést adtál. Most láttam csak a bejegyzésed, mindezidáig elkerülte a figyelmem.
A MetaQuotes-fél szignál- és VPS szolgáltatást még nem használtam, így ebben gyakorlati tanácsot nem fogok tudni Neked adni. Az előfizetések – ha minden igaz – az MQL5 fiókodhoz tartoznak, így megérhet egy próbát az újratelepítés. Lehet, hogy azóta meg is tetted már. Mire jutottál?
Egyébként ilyen problémákkal kapcsolatban sajnos mindig a support a legrelevánsabb út – tudom, hogy nem szeretnek reagálni és rendkívül szelektíven válaszolnak.
Kedves Radu!
Köszönöm a válaszod. Valóban náluk volt a hiba és miután azt írtam nekik, hogy ha nem reagálnak, akkor felfüggesztem az előfizetést. Aztˇhiszem ez volt a „varázsszó”!
Még egyszer köszönöm!Üdv!
Szuper, ez jó hír! Örülök, hogy megoldódott!
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.